سامانه تنظیم برنامه هفتگی ترنج

با توجه به ساختار محیط های دانشگاهی و مسائل فراوان آن ها در ابتدای هر ترم تحصیلی در برنامه ریزی دروس به صورت دستی توسط مدیران و کارشناسان گروه های آموزشی و نیاز به یک سامانه برای برطرف نمودن معضلات موجود، این شرکت اقدام به طراحی سامانه‌ای خودکار برای تنظیم برنامه هفتگی دانشگاه با نام ترنج نموده است. این سیستم گامی مهم در جهت ارتقاء کیفیت تنظیم برنامه‌ی هفتگی است، خروجی آن برنامه ای کامل است که بر اساس نیازها و محدودیت های تنظیم شده توسط بکار گیرندگان تهیه شده است. صرفه جویی در زمان و کاهش وقت های تلف شده ناشی از برنامه ریزی ناصحیح، کاهش هزینه های ناشی از ترددهای شهری مازاد اساتید و دانشجویان، کاهش کلیۀ هزینه های مرتبط با حضور دانشجویان در دانشگاه (به طور مثال تهیه و تأمین غذا)، امکان اعمال ساده‌تر قوانین آموزشی در زمینه ی تنظیم برنامه هفتگی و کاهش اعمال سلیقه های شخصی و استفاده ی بهینه از منابع دانشگاهی از قبیل کلاس‌ها، آزمایشگاه‌ها و … از جمله مزایای استفاده از این سیستم هوشمند است.

از مهم ترین نتایج بکارگیری این سامانه موارد زیر را می توان بر شمرد:

کاهش چشمگیر زمان برنامه ریزی برای اساتید و دانشجویان

حذف کامل تداخل برنامه هفتگی کلاس ها، اساتید، ترم ها

ایجاد رضایت خاطر اساتید و دانشجویان و کاهش نگرانی از برنامه ریزی های نامتناسب

استفاده مناسب از همه ی ظرفیت های دانشگاه در زمینه ی نیروی انسانی

کاهش اتلاف وقت و انرژی به واسطه ی کاهش ترددهای غیر ضروری به دانشگاه

تقسیم منابع مختلف دانشگاه در بین رشته ها و گرایش های مختلف در ساعات و روزهای هفته


برخی از مشتریان نرم افزار سامانه تنظیم برنامه هفتگی ترنج:

دانشگاه اصفهان

دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان

دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان

دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد

دانشگاه پیام نور واحد گرم دره


 

در حال حاضر تیم توسعه نرم افزار، در حال توسعه نسخه جدید این نرم افزار(نسخه ۴٫۵) می باشند. استفاده از تکنولوژی های به روز و کارآمد و شناخت نیازمندی های انواع دانشگاه ها، مانند: دانشگاه های دولتی، دانشگاه های پیام نور، دانشگاه های آزاد و غیر انتفاعی، در توسعه و پیاده سازی نسخه ی جدید نرم افزار در نظر گرفته شده است.

استفاده از ASP.net MVC، jQuery، HTML5 CSS BootStarp و MSSQL جهت پیاده سازی نرم افزار و الگوریتم های هوش های محاسباتی و هوش مصنوعی مانند، الگوریتم SA، AC و… و به کار گیری این الگوریتم ها در محاسبات و منطق پیاده سازی نرم افزار، جهت چینش دروس در زمان های مناسب استفاده می گردد.


برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا خرید این نرم افزار برای دانشگاه خود، میتوانید از طریق فرم تماس با ما اقدام به درخواست نمایید و یا با شماره های شرکت، در ساعات اداری، تماس حاصل فرمایید.